Het Beste van de Kweker: nooit meer slepen met planten

Contact | Het Beste van de Kweker

Het Beste van de Kweker
Alkemadelaan 3, 2681 LX Monster
KvK-nummer: 27220445 | BTW-Identificatienummer: NL005576556B01

Telefoon: 0174-257025 | WhatsApp: 06-23740835 | E-mailadres: info@hetbestevandekweker.nl

Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08:00-12:00 en 13:00-16:30 uur.
Via WhatsApp reageren wij op werkdagen altijd binnen 4 uur op je vraag.

Samenwerken? Leuk!
Heb je een interieur en/of lifestyle blog en houd je van planten? Wij zijn altijd op zoek naar leuke samenwerkingen met mooie blogs! Heb je interesse? Neem dan contact op met Beau via bloggers@hetbestevandekweker.nl

Heb je een vraag? Wij helpen je graag!

Of je nu een vraag hebt over de verzorging, ons assortiment of misschien heb je wel een tip waarmee wij onze website kunnen verbeteren. Laat het ons weten en neem contact met ons op. Wij helpen je graag!

Mocht je gegevens willen inzien, laten aanpassen of laten verwijderen, neem dan contact met ons op.

Neem contact op

Veel gestelde vragen, alles op een rijtje

  • Hoe kan ik na mijn bestelling laten weten wat mijn ervaring is?

    Na iedere bestelling ontvang je van ons een e-mail van WebWinkelkeur, een onafhankelijk platform. Hiermee kun je eenvoudig en met enkele muisklikken je ervaring delen.

  • Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling?

    Heb je een bestelling geplaatst boven de € 15,- en bevat deze order een plant? Dan betaal je bij ons geen verzendkosten! De prijs die je ziet voor de plant is de totaalprijs die je betaalt. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan tijdens het bestelproces. Er kunnen meerkosten worden berekend indien je kiest voor een geplande bezorging in de ochtend of in de avond (zie punt 3). Voor verzending naar België brengen wij € 3,95 verzendkosten in rekening. Voor verzending naar andere (Europese) landen brengen wij € 7,95 in rekening.

  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

    Als je de bestelling plaatst voor 13:00 uur wordt de plant - in de meeste gevallen - dezelfde dag nog verzonden. Planten die na dit tijdstip besteld worden, worden één (werk)dag later op het opgegeven afleveradres afgeleverd. Planten die besteld worden op zaterdag en zondag worden op dinsdag bezorgd. Indien een product een langere levertijd heeft, wordt dit altijd vermeld in de productomschrijving.

    We doen er alles aan om je plant(en) op tijd te bezorgen. Het is echter in een enkel geval mogelijk dat door omstandigheden de bezorging vertraagd is.

  • Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?

    Ja, je kunt tijdens het bestelproces aangeven op welke dag en indien mogelijk welk dagdeel op die dag de plant bezorgd wordt.  Afhankelijk van je woonplaats bestaat er ook de optie om je plant extra vroeg of in de avond te laten bezorgen. Hier zijn wel meerkosten aan verbonden.

  • Wat als ik meerdere soorten planten bestel in één order?

    Houdt er rekening mee dat je meerdere pakketten zult ontvangen. Elke plant heeft een eigen doos en komt eventueel van een andere kweker. De levertijd per plant kan verschillen, zo heb je de meeste planten binnen levertijd 1-4 werkdagen in huis.

  • Kan ik mijn bestelling op een ander afleveradres laten bezorgen?

    Het is mogelijk om een ander afleveradres op te geven als je onze planten cadeau wilt geven. De factuur wordt niet meegestuurd. Op deze manier ziet de ontvanger niet wat de waarde van je bestelling is. Dit kun je aangeven tijdens het bestelproces.

  • Kan ik mijn bestelling ook ergens ophalen?

    Woon je in het Westland of omstreken? Dan kun je jouw plantenbestelling ook bij ons ophalen in de kwekerij. Neem hiervoor contact op via: info@hetbestevandekweker.nl of 06-23740835

    Let op: dit kan alleen op afspraak en dit is alleen van toepassing op de Phalaenopsis orchidee en Dracaena kamerplant.

    Daarnaast is het ook mogelijk om je bestelling zelf op te halen bij één van de 2.000 PostNL-ophaalpunten. Er is er altijd wel één bij je in de buurt, of het nu een supermarkt, Primera, Bruna, Postkantoor of één van de andere aangesloten winkels is. De kosten hiervoor bedragen € 2,50.

  • Hoe wordt mijn bestelling verpakt?

    Planten zijn kwetsbare producten. Planten en met name orchideeën zullen wij dan ook met uiterste voorzichtigheid inpakken en verzenden. Wij werken met speciaal ontwikkelde verpakkingen. In deze verpakking kan de plant niet vrij bewegen waardoor je bestelling veilig verzonden kan worden.

  • Kan ik mijn bestelling terugsturen/retourneren of herroepen?

    Is er iets niet in order met de plant die je bij ons hebt besteld? Neem dan contact op met onze klantenservice per e-mail (info@hetbestevandekweker.nl) of via onze contactpagina. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op om tot een passende oplossing te komen.

    We maken wat betreft het terugsturen of herroepen van bestelde producten een onderscheid tussen bloemen en planten en overige producten (bijvoorbeeld potten). Voor bloemen en planten geldt dat deze niet geretourneerd kunnen worden omdat deze snel bederven en/of verouderen. Overige producten kunnen geretourneerd worden binnen 14 dagen bedenktermijn. Je moet dan wel eerst binnen de 14 dagen bedenktermijn contact met ons opnemen per email (info@hetbestevandekweker.nl).

    Je hebt na deze melding nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, dien je het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking te retourneren. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor retour zijn voor je eigen rekening. Het verschuldigde bedrag zal binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terug worden teruggestort, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

    Voor meer informatie over herroeping: algemene voorwaarden.

  • Kan ik mijn bestelling ook in het buitenland laten bezorgen?

    In Nederland, België en Duitsland hebben wij positieve ervaring met het versturen van onze producten. Voor verzending naar andere landen hebben wij geen goed zicht op de condities waar onder onze producten bezorgd worden. Wij willen er zeker van zijn dat onze producten in perfecte staat bij je aankomen, waardoor we op dit moment nog niet in andere landen bezorgen.

  • Kan ik alleen één of meerdere potten bestellen?

    Het is mogelijk om potten, chocoladerepen en overige extra's te bestellen zonder plant. Hiervoor worden wel verzendkosten in rekening gebracht.

  • Hoe kan ik een klacht indienen?

    Klachten kun je ons toesturen per e-mail, via: info@hetbestevandekweker.nl. Wij zullen naar aanleiding hiervan altijd contact met je opnemen.

  • Hoe kan ik op de hoogte blijven van leuke aanbiedingen en interessante weetjes?

    Blijf op de hoogte door je in te schrijven voor onze nieuwsbrief. Op deze manier ontvang je minimaal 2 keer per maand een e-mail met leuke aanbiedingen en interessante weetjes.

  • Hoe kan ik een kortingscode toepassen?

    Bij verschillende acties van Het Beste van de Kweker krijg je een kortingscode. Wanneer je deze bij de betaling van je bestelling invult, wordt de korting automatisch verrekend. Let op: bij het gebruik van een kortingscode dient de minimale orderwaarde € 10,- na het gebruik de van de kortingscode te zijn. Wanneer een product al in de aanbieding is, is de kortingscode niet geldig mits anders aangegeven.

Follow @hetbestevandekweker


Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »