• Topkwaliteit!

    12 weken bloeigarantie

  • Voor 15:00 besteld

    Dezelfde dag verzonden

  • Gratis verzending

    bij aankoop van een plant

  • Special-care verpakking

    Veilig thuisbezorgd

Veelgestelde vragen

Hieronder vind u de meest gestelde vragen, mocht uw vraag hier niet tussen zitten, neem dan contact op met onze klantenservice via info@hetbestevandekweker.nl, dit kan ook via het contactformulier. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met uw op. 

1. Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling?

2. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

3. Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?

4. Kan ik mijn bestelling op een ander afleveradres laten bezorgen?

5. Kan ik mijn bestelling ook ergens ophalen?

6. Hoe wordt mijn bestelling verpakt?

7. Kan ik mijn bestelling terugsturen/retourneren/herroepen?

8. Kan ik mijn bestelling ook in het buitenland laten bezorgen?

9. Kan ik alleen één of meerdere potten bestellen?

10. Hoe kan ik een klacht indienen?


1. Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling?
Voor 3,95 EUR bezorgen we uw plant bij u thuis of op het werk. Er kunnen meerkosten zijn indien u kiest voor een geplande bezorging in de avond (zie punt 3).


2. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Als u vandaag bestelt voor 15:00 wordt de plant de volgende dag bezorgd. Planten die na dit tijdstip besteld worden, worden één dag later op het opgegeven afleveradres afgeleverd.  Planten die besteld worden op zaterdag en worden op dinsdag bezorgd.

3. Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?
Ja, u kunt tijdens het bestelproces aangeven op welke dag en indien mogelijk welk dagdeel op die dag uw plant bezorgd wordt.  Afhankelijk van uw woonplaats bestaat er ook de optie om uw plant ’s avonds te laten bezorgen tussen 18:00 en 21:30, dit kan op dinsdag- en donderdagavond. Hier zijn wel meerkosten aan verbonden (1,85 EUR)

4. Kan ik mijn bestelling op een ander afleveradres laten bezorgen?
Het is mogelijk om een ander afleveradres op te geven. Dit kunt u aangeven tijdens het bestelproces.

5. Kan ik mijn bestelling ook ergens ophalen?

Het is ook mogelijk om uw bestelling ergens zelf op te halen op het moment dat u uitkomt. Uw plant kan namelijk bezorgd worden bij één van de meer dan 2.000 PostNL-ophaalpunten. Er is altijd wel één bij u in de buurt, of het nou een supermarkt, Primera, Bruna, Postkantoor of één van de talloze andere aangesloten winkels is. Uw bestelling ligt vanaf 16:00 klaar in het PostNL-ophaalpunt. De kosten hiervoor bedragen 3,85 EUR.


6. Hoe wordt mijn bestelling verpakt?

Planten zijn kwetsbare producten. Planten en met name orchideeën zullen wij dan ook met uiterste voorzichtigheid inpakken en verzenden. Hetbestevandekweker.nl werkt met speciale verpakkingen. In deze verpakking kan de orchidee niet vrij bewegen waardoor uw bestelling veilig met PostNL verzonden kan worden. Zie ook de beschrijving van Special Care verpakkingen op onze website.

7. Kan ik mijn bestelling terugsturen/retourneren of herroepen?

Is er iets niet in orde met de plant die u bij ons besteld heeft? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice per e-mail (info@hetbestevandekweker.nl) of via onze contactpagina. Wij nemen dan zo snel mogelijk met u contact op om tot een passende oplossing te komen.

We maken wat betreft het terugsturen of herroepen van bestelde producten een onderscheid tussen bloemen en planten en overige producten (bijvoorbeeld potten). Voor bloemen en planten geldt dat deze niet geretourneerd kunnen worden omdat deze snel bederven en/of verouderen. Overige producten kunnen geretourneerd worden binnen 14 dagen bedenktermijn. U moet dan wel eerst binnen de  14 dagen bedenktermijn contact met ons opnemen per email (info@hetbestevandekweker.nl).

U heeft na deze melding nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, dient u het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking te retourneren. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor uw eigen rekening. Het verschuldigde bedrag zal binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terug worden gestort, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Voor meer informatie over herroeping: algemene voorwaarden

8. Kan ik mijn bestelling ook in het buitenland laten bezorgen?

In Nederland hebben wij positieve ervaring met het versturen van onze producten via PostNL. Voor verzending naar het buitenland hebben wij geen goed zicht op de condities waar onder onze producten bezorgd worden. Wij willen er zeker van zijn dat onze producten in perfecte staat bij u aankomen, waardoor we op dit moment nog niet in het buitenland bezorgen.

9. Kan ik alleen één of meerdere potten bestellen?
Het is niet mogelijk om één of meerdere potten te bestellen zonder plant. Potten worden alleen in combinatie met een plant verkocht.
 

10. Hoe kan ik een klacht indienen?
Klachten kunt u ons toesturen per email (info@hetbestevandekweker.nl), of via het contactformulier op  onze contactpagina. Wij zullen naar aanleiding hiervan altijd contact met u opnemen.

 


Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »